Дархан-Уул аймгийн аялал жуучлалын сайтад тавтай морилно уу. .

Полиглот турс таныг урьж байна.

Posted by dolgoondoke On 1:54 PM 4 comments

 
Дархан хотын анхны аялалын компани Полиглот турс мэндчилж байна. Бид 2003 оноос гадаад хэлний сургалтаар үйл ажиллагаагаа эхэлсэн бөгөөд 2008 оноос аялал жуулчлалын чиглэлээр ажиллаж байна.

Бид :
- гадаад, дотоод аялал, зуучлал

- гадаад хэлний сургалт
- хөтөч тайлбарлагчийн сургалт
- онгоцны тийз худалдаа
- Хамт олон байгууллагын аялалыг захиалгаар гүйцэтгэнэ. 


4 Сэтгэгдэл:

Нараа эгчдээ ажлын амжилт хүсье! moog-s

Меня зовут Хелена Хулио из Эквадора, я хочу поговорить о кредите по этой теме финансовой поддержки, когда все банки в моем городе отклонили мою просьбу предоставить мне кредит в размере 500 000,00 долларов США, я попробовал все, что мог, чтобы получить кредит от мои банки здесь, в Эквадоре, но все они отказали мне, потому что мой кредит был низким, но, с божьей благодатью, я узнал о мистере Бенджамине, поэтому решил попробовать подать заявку на кредит. с божьей помощью они предоставили мне ссуду в размере 500 000,00 долларов США на запрос о ссуде, за который мои банки здесь, в Эквадоре, отказали мне, было действительно здорово иметь дело с ними, и мой бизнес сейчас идет хорошо. Электронная почта / WhatsApp Свяжитесь, если вы хотите получить кредит от них lfdsloans@outlook.com WhatsApp Contact: + 1-989-394-3740.

яаж холбогдох вэ nakmgl21@gmail.com

Post a Comment

Хэрэглэгчдийн оруулсан сэтгэгдэлд манай сайт хариуцлага хүлээхгүй болохыг анхаарна уу.